Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Johannas ljuva ting - 15 november 2013 23:22

Cancer är bland det värsta jag vet. En folksjukdom som är fruktansvärt elak mot livet! Jag är rädd för cancer, jag vill inte missta mitt liv eller någon annans liv till en idiotisk sjukdom! Jag vill besegra cancer och se flera människor överleva! Under namnet Bjohanna är jag en hobby smyckestillverkare, jag älskar att skapa och få jobba med händerna.
Bjohanna's senaste satsning är att få in pengar till Cancerfonden. Med "Det Rosa Armbandet" som såldes under oktober fick Bjohanna in 14.000 kr + 2.000 kr i anonyma gåvor till Rosa Bandet!

Nu är nästa armband här och det kan verkligen bäras av alla! "Mot cancer-armbandet" kostar 100 kr/st och 85 kr per armband går direkt till Cancerfonden. I slutet på varje månad skickas de insamlade pengarna in till Cancerfonden.
Köp ett armband du med! För tillsammans kan vi besegra cancer!

 

Kontakta Bjohanna på: bjohanna@live.se för att beställa ett armband du med!

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards