Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Johannas ljuva ting - 3 november 2013 22:30

Tusen tack till alla er som köpt Det Rosa Armbandet! Det blev en stooor succé och min tanke som till en början bara var att sälja till familj och vänner. Tänk vad annorlunda det kan bli va! Hur mycket jag tillslut fick ihop till Cancerfonden, Rosa Bandet är ännu en hemlighet. På tisdag kommer jag skicka in alla pengarna och det är även då ni får veta hur mycket det tillslut blev. Jag kan säga så mycket som att... Det blev MYCKET pengar, mycket mera än jag någonsin kunnat ana själv. Jag är självklart väldigt tacksam för att det finns så många fantastiska människor där ute som ville köpa detta armband, ni har ett stort hjärta allihop och ert stöd till Cancerfonden är värt massor! Jag är även väldigt glad för att det gick så bra som det gick och stolt över mig själv som kom på idén att göra armbandet.
Jag vill även passa på att tacka alla som stöttat mig i det här och som på olika vis meddelat mig om vilken fantastisk insatts jag gör. Det värmer!
Eftersom det blev en sån succé kommer jag gör Det Rosa Armbandet nästa år också, men i en liten ny design.
Håll ögonen öppna! :) Ni kommer även inom kort kunna se mig på TV4 Västerås där jag berättar hur det gick med insamlingen med mera.


 

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards