Johannas ljuva ting

Alla inlägg under februari 2014

Av Johannas ljuva ting - 28 februari 2014 23:10

Jag har inte bloggat sedan 13 december ser jag... Jag ber verkligen om ursäkt för det.
Men eftersom detta bara är en hobby så prioriterar jag mycket över detta, tyvärr.
Min utbildning är det viktigaste för mig, där lägger jag nere stora resurser med energi just nu...
Jag hoppas att det kommer komma lite mera tid för Bjohanna snart, igen. Det går väldigt mycket i perioder.

Men om två månader så drar jag i gång kampen mot prostatacancer! Ska designa ett armband där jag samlar pengar för att sedan skicka specifikt till forskning och kampen mot prostatacancer.


För att komma i kontakt med mig angående smyckena är det enklaste viset att antingen gilla Bjohanna på Facebook, klicka här eller skicka iväg ett mail till bjohanna@live.se. Alla smycken som hittills kommit upp på bloggen finns såklart att beställa av mig! Speciellt smyckena mot cancer.


 


Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards