Johannas ljuva ting

Alla inlägg under november 2014

Av Johannas ljuva ting - 6 november 2014 15:02

...Till alla er som under oktober månad köpte något av de armbanden jag designade för att skänka pengar till Rosa Bandet!
Nu har Cancerfonden stängt insamlingen för detta år och det betyder att jag har stängt skapande av dessa armband.
Totalt fick jag i år in 6.110 kr till min insamling och ingen är gladare än jag! Tusen, tusen tack! :)
Det blev inget rekord i år, men jag är lika glad för det och jag gick aldrig in för att slå rekord i år utan gick in med inställningen "lite pengar är bättre än inga alls!" Så jag är supernöjd över resultatet och väldigt tacksam för alla godhjärtade människor som köpt mina armband.

 

Alla är hjärtligt välkomna tillbaka nästa år för att köpa nya armband för att bidra i kampen mot bröstcancer! Men, redan i maj är alla väldigt välkomna att köpa mitt nya armband där jag skänker pengar till kampen mot prostatacancer! Så skriv upp det... Maj och Oktober! Två väldigt viktiga månader där DU kan göra stor skillnad och bidra i kampen mot två av Sveriges vanligaste cancerformer.

 

 

Tillsammans kan vi besegra cancer!
 

 

Glöm inte att följa mig på Facebook! Då missar du inget viktigt! :)
Klicka här för att följa!

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards