Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Johannas ljuva ting - 29 mars 2015 22:45

Igår stod jag och sålde mina armband i Friskis&Svettis lokal Friskiskällan.
Anledningen till att jag stod där och sålde dessa armband var för att Spin of Hope gick av stapeln över hela Sverige.
Jag fick in totalt 2.850 kr till Barncancerfonden och jag är väldigt stolt och tacksam över detta!
Jag blir varm i hela hjärtat av alla underbara människor som vill vara med och bidra i kampen mot cancer. Det blev till och med ett sådant tryck igår att jag blev tvungen att köra hem och hämta material och sitta på Friskis och tillverka flera armband! Helt fantastiskt!
Idag förde jag över 3.000 kr till min insamling på Barncancerfondens hemsida och hittills har insamlingen kommit upp i 5.015 kr, vilket innebär 50% av hela insamlingen! Ni hittar min insamling här: Johannas Ljuva Ting, smycken mot cancer


Vår special-armbanden blev dessutom slutsålda igår!
Och på grund av förfrågan så har jag bestämt mig för att designa en omgång till av de armbandet.
Så håll ut, det kommer igen!
 


Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards