Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Johannas ljuva ting - 18 mars 2015 16:30

Ingen ska behöva drabbas av cancer... Framför allt inte barn! Idag insjuknar ungefär ett barn om dagen i cancer och det är cancer i olika former och barn i olika åldrar som drabbas.
Jag har sedan starten av Johannas Ljuva Ting varit väldigt öppen med att jag engagerar mig mycket i kampen mot cancer. Anledningen till detta är ganska enkel, jag vill utrota cancern i Sverige och tycker det är fruktansvärt att människor drabbas! Jag känner flera människor som drabbats av cancer, människor som blivit friska och människor som tyvärr aldrig blev friska och sjukdomen besegrade över människan... Jag är rädd att människor i min närhet ska drabbas, människor som betyder allt för mig och även att mina barn i framtiden ska drabbas. Jag är även rädd att själv drabbas. Även fast jag lever ett aktivt liv, tänker på vad jag äter, dricker lite alkohol och aldrig rökt en cigg i hela mitt liv så kan jag också drabbas. Men det värsta är när barn drabbas. Små barn som egentligen ska få vara ut och leka, gå i skolan och umgås med sina vänner. Men som i verkligheten avlägger tid på sjukhuset, får behandlingar och inte kan leka med sina vänner.


Här är det nya armbandet för kampen mot Barncancer. Armbandet heter •Tillsammans• och är tillverkat av krackelerade glaspärlor och en fin berlock som föreställer en mamma och ett barn som håller i varandra.
Pris: 130 kr var av 80 kr går till Barncancerfonden.
Finns i storlekarna 17, 18 och 19 cm.

Av Johannas ljuva ting - 18 mars 2015 09:21

Idag är det en stor dag.
Det är nämligen så att idag kommer jag presentera det nya Barncancer-armbandet, "Tillsammans"!
Jag personligen gillar det väldigt mycket, sitter och tittar på det just nu och är väldigt nöjd med min nya design.
Gilla och följ mig på Facebook och Instagram så missar ni inte när armbandet presenteras i eftermiddag! :)


• Önskar er en trevlig onsdag, med massa sol! •

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards