Johannas ljuva ting

Alla inlägg under september 2013

Av Johannas ljuva ting - 27 september 2013 22:47

Nu är bilden tillgänglig som så många har väntat på...
Här är det, Det Rosa Armbandet by Bjohanna för att stödja kampen mot bröstcancer!


 


kontakta mig på: bjohanna@live.se för att beställa ett du med!

Av Johannas ljuva ting - 27 september 2013 13:00

Här kommer bildbomb på alla örhängen jag skapar!
Är du intressear av någon produkt? Kontakta mig på: bjohanna@live.se



Strassboll´s örhängen.

   


Sovande ugglor. Finns i flera olika färger!

 


Svampar.

 


Peace!

 


Änglar

   


Döskalle örhängen.
Bild 1: Stora skallar, finns i olika färger!

 


Bild 2: Stora och mini skallar, finns i olika färger!

 


Bild 3: Mini skallar, finns i olika färger!

 


Bild 4: mini skallar med strassbollar, finns i olika färger!

 


Bild 5: mini skallar med strass ögon och hängande strassbollar, finns i olika färger!

 

Av Johannas ljuva ting - 27 september 2013 00:18

Intresset av det Rosa Armbandet som jag gör för att skänka pengar till Rosa Bandet 2013 är väldigt stort!
Idag fick jag skicka iväg en ny beställning av material och då har jag inte ens börjat sälja armbanden ännu.
Säljstart: 1:a oktober!
Vet ni att varje dag insjuknar ungefär 20 kvinnor i bröstcancer.
Det betyder att var nionde kvinna drabbas någon gång i livet...
Totalt ställs omkring 55 000 cancerdiagnoser varje år i Sverige. Av dessa är mer än 7 000 bröstcancerdiagnoser.
Omkring en fjärdedel av all cancer hos kvinnor är bröstcancer, som därmed är kvinnans vanligaste cancersjukdom.
Om 20 kvinnor om dagen insjuknar i bröstcancer så känner i alla fall jag att jag vill göra mera än att bara köpa det Rosa bandet för 25 kr. Jag vill göra något som får flera personer intresserade av att ge pengar till Rosa bandet för alla pengar behövs! Jag som "gömmer" mig bakom Bjohanna är bara 21 år gammal, men jag är ändå väldigt rädd för att senare i mitt liv drabbas av cancer, speciellt bröstcancer. Och om jag gör det som äldre så vill jag i alla fall kunna känna att jag gjorde minsann stora saker för att föra forskningen med mera om bröstcancer framåt.
Fler och fler överlever bröstcancer... Vem vet, i framtiden kanske alla kan överleva!

Så har inte du beställt det Rosa Armbandet ännu... Gör det!
Beställ det via bjohanna@live.se eller via Bjohanna´s facebook sida som du hittar häär.


- Tillsammans kan vi besegra cancern!


 
  

Av Johannas ljuva ting - 26 september 2013 15:00

Bilder på alla Halsband som Bjohanna gör kommer nu!
Vid intresse för en produkt, kontakta: bjohanna@live.se



Halsband i läder med ett hängande hjärta. OBS! fästet mellan halsband och hänge är omgjort mot bilden!

 


Platt döskalle på kulkedja.

 


Sovande uggla på kulkedja. Finns i olika färger! Fråga vid intresse!

 


Ängel på kulkedja. Går att få med eller utan strassboll.  


Olika hängen som går att beställa till halsband.

 

Av Johannas ljuva ting - 26 september 2013 14:30

Nu kommer en bildbomb på massa armband som jag skapar!
Vid intresse av något armband, kontakta mig på: bjohanna@live.se


Armring med valfria pärlor.

 


Silikonarmband.
Gjorda på frihand med egen inlevelse. Görs också på beställning...
                  
 


Silikonarmband med namn.
 


Silikonarmband med döskallar. Döskallarna finns i tre olika storlekar, Stor, mini och super mini.
   


Silikonarmband i barnstorlek.


Färgerna som går att få på Silikonarmband

 


Döskallearmband på elastisk tråd.
Bild 1: Stora skallar.

 


Bild 2: Mini och super mini skallar.

 

Bild 3: Stora skallar och mini skallar.

 

Bild 4: mini skallar.

 


Storlekarna på döskallarna. Från vänster: Super mini, mini och stor.
 


Läderarmband.

   


Kommer även börja göra ordarmband nu i höst.

 


Av Johannas ljuva ting - 23 september 2013 22:00

Under oktober månad kommer jag skapa "Rosa bandet" armband.
Dessa kommer bara göras under oktober och en stor del av pengarna kommer jag skänka till Cancerfonden.

För, Tillsammans kan vi besegra cancern!


Är du intresserad av armbandet? - Kontakta mig på bjohanna@live.se eller via Bjohanna´s facebook sida som ni hittar häär!


Bild: Rosa bandet 2012  

#armband #Rosabandet #tillsammans #kan #vi #besegra #cancern
#Bjohanna



Av Johannas ljuva ting - 22 september 2013 19:45

Denna blogg är under uppbyggnad.
Vid intresse just i detta nu hänvisar jag er till Bjohanna's facebook sida:
klicka här! Vid frågor kontakta: bjohanna@live.se.


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards