Johannas ljuva ting

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Rosa armband för "Rosa bandet!"

Av Johannas ljuva ting - 23 september 2013 22:00

Under oktober månad kommer jag skapa "Rosa bandet" armband.
Dessa kommer bara göras under oktober och en stor del av pengarna kommer jag skänka till Cancerfonden.

För, Tillsammans kan vi besegra cancern!


Är du intresserad av armbandet? - Kontakta mig på bjohanna@live.se eller via Bjohanna´s facebook sida som ni hittar häär!


Bild: Rosa bandet 2012  

#armband #Rosabandet #tillsammans #kan #vi #besegra #cancern
#Bjohanna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johannas ljuva ting - 13 mars 2017 13:29

Denna blogg kommer inom kort stängas ner! Jag kommer inte svara på några frågor/kommentarer utan hänvisar er till min mejl: bjohanna@live.se eller till min Facebooksida: Johannas Ljuva Ting  ...

Av Johannas ljuva ting - 17 april 2015 15:32


Hösten 2013 designade jag ett armband som fick namnet "Det Rosa Armbandet". Det blev en stor succé! Hösten 2014 designade jag igen "Det Rosa Armbandet" men utökande då även med armbandet "Boobs". Alla dessa armband designade jag för att få in pengar ...

Av Johannas ljuva ting - 13 april 2015 16:20


Till klockan 18.00 ikväll pågår det en tävling på min Facebooksida där man har chans att vinna ett supersnyggt armband!Det ni behöver göra är att gilla min sida på Facebook och sedan dela det översta inlägget offentligt på eran profil och kommentera ...

Av Johannas ljuva ting - 10 april 2015 22:45

Hej! Min pappa är sjuk i cancer och jag gör ett armband för att få in pengar så han blir frisk. Mitt armband ser nästan ut som ditt och jag tycker att det är oschysst att du härmar mig. Du vet förmodligen inte hur det är att ha en nära anhörig sjuk i...

Av Johannas ljuva ting - 10 april 2015 11:45

En av alla olika pärlor som jag arbetar jättemycket med är Howlite. Jag älskar den matta ytan på dessa pärlor och det spräckliga mönstret som får pärlan att kännas gammal. Jag har även märkt att Howlite är ett material "som går hem" hos andra smyckes...

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards