Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Johannas ljuva ting - 27 oktober 2013 12:00

Förlåt för dålig uppdatering... Men jag har väldigt mycket att göra angående Det Rosa Armbandet.
Det är väldigt många som vill köpa armbandet och stödja kampen mot bröstcancer, vilket känns underbart!
Fick hem material i fredags som räckte till 21 armband. Jag har kontaktat personerna som fick armband den gången redan. Så fick du inget e-mail av mig i fredags eller under helgen så är det för att materialet inte räckte den gången. Kommer få hem nytt material i morgon! :)
Insamlingen ligger just nu på 6.000 kronor alltså 60 sålda armband hittills! Kommer blir mycket mera i morgon för några stycken som betalat nu under helgen och deras pengar får jag i morgon.
Jag skickar armbanden när jag ser betalningen! :)
Jag vill även meddela att sista dagen att betala, om man har annan bank än Swedbank, blir på måndag den 4 november. För TV4 Västerås kommer filma mig tisdag 5 november när jag ska överföra pengarna till Cancerfonden så då måste alla betalningar vara gjorda! :)


- Så har ni inte fått något svar från mig ännu som kommer det under veckan! Kommer meddela alla som materialet inte räcker åt också för att alla ska få veta. :)


  21 armband som jag limmade på lås på i fredags.
Här låg armbanden på tork!

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards