Johannas ljuva ting

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Johannas ljuva ting - 7 april 2015 19:30

Jag startade Johannas Ljuva Ting 2013. Då var det bara som en rolig grej för stunden, något jag hade tänkt att hålla på med ett tag för att jag alltid tyckt om att pyssla.
Jag kunde aldrig tro att Johannas Ljuva ting eller Bjohanna som det hette då, skulle bli så här stort. 
Idag designar jag nya smycken varje vecka och får in nya beställningar varje vecka. Det är god tid för mig att starta en egen firma och detta kommer påverka min tillverkning på många vis. 
Jag har sedan start varit väldigt aktiv för välgörenhet, framför allt Cancerfonden och Barncancerfonden. Jag kommer fortfarande vara väldigt aktiv och designa smycken där jag skänker pengar till dessa organisationer. Dock kommer jag inte ge bort lika mycket pengar när jag startat min firma som jag gör idag. Detta är fram för allt för detta kommer vara mitt jobb och min inkomst, jag kommer försörja mig på detta. 
Det svider dock lite i mitt eget hjärta att jag inte kommer kunna ge bort lika mycket pengar som nu. Men samtidigt måste jag tänka på mig själv. 



Jag hoppas ni även i framtiden kommer köpa mina smycken och då köpa dessa via min webbshop! 

Presentation


Välkommen hit!
Smyckesdesigner som designar unika smycken.
Gilla mig på Facebook och följ mig på Instagram!
Kontakt: bjohanna@live.se

Sök i bloggen

#johannasljuvating

Har du en fråga? - Fråga på!

2 besvarade frågor

Bloglovin

Johannas ljuva ting

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards